Dlaczego warto?
Dlaczego warto wystawiać się na Targach Mieszkań i Domów?
- Bo przemawia za nami olbrzymie doświadczenie – w ciągu ostatnich 20 lat zorganizowaliśmy ponad 150 imprez targowych dla rynku nieruchomości w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Krakowie i Katowicach.
- Bo jesteśmy skuteczni – nasze kampanie marketingowe we wspomnianych miastach docierają do setek tysięcy ludzi za pośrednictwem takich kanałów jak Google, Facebook, billboardy, citylighty, reklama na ekranach LED, plakaty w autobusach i na ich tylnych powierzchniach, billboardy mobilne, reklamy w metrze i kolejach SKM, stacjach radiowych itp.
- Bo umiemy w social media – profile naszych imprez targowych obserwują w sumie ponad 72 tysiące osób, którym w trakcie kampanii reklamowej zamieszczane tam reklamy wyświetlają się 2,1 mln razy.
- Bo nasze targi odwiedzają tysiące osób zainteresowanych kupnem mieszkania. Najczęściej są to młodzi ludzie (aż 47 proc. odwiedzających to osoby w wieku 25-34 lata), którzy chcą się usamodzielnić i poszukują swojego pierwszego lokum. Ale nie tylko – są to również osoby nieco starsze z zasobniejszym portfelem, takie, które powiększają rodzinę i w związku z tym zmieniają miejsce zamieszkania. W zdecydowanej większości są to osoby raczej czynne zawodowo i posiadające zdolność kredytową. Korzystają intensywnie z nowych technologii i Internetu – ponad 60 proc. biletów na nasze targi sprzedawanych jest online.
- Bo przyciągamy odwiedzających kompleksową ofertą – na darmowych wykładach, seminariach i warsztatach można zdobyć unikalną wiedzę, niezbędną przy długotrwałym i skomplikowanym procesie zakupu mieszkania czy zaciąganiu kredytu hipotecznego. Choć gros (ok. 60 proc.) naszych wystawców to deweloperzy mieszkaniowi, swoją ofertę prezentują tu także agencje nieruchomości, banki i pośrednicy finansowi, producenci materiałów wykończeniowych, mebli i artykułów gospodarstwa domowego czy projektanci i architekci wnętrz.
- Bo reklama biorących udział w targach wystawców nie trwa tylko przez dwa dni imprezy – katalog targowy, który wszyscy odwiedzający otrzymują w cenie biletu jest cennym źródłem informacji rynkowych, po które ich właściciele sięgają wielokrotnie jeszcze długo po zakończeniu eventu.
- Bo organizujemy nasze targi w nowoczesnych, funkcjonalnych i dobrze znanych zwiedzającym obiektach.
- Bo jesteśmy najlepsi!